نسخه جدید داشبورد کارشناس رونمایی شد

ExpertDashboard

یکی از خدمات تیم اگرویار برای فعالان حوزه کشاورزی ایجاد شبکه جامع کارشناسان کشاورزی ایران می‌باشد که امکان حضور فعال برای کارشناسان، متخصصین، اساتید و دانشجویان این حوزه را فراهم نموده است.

در راستای این هدف به همت تیم اگرویار تغییرات و قابلیت‌های قابل دسترس برای کارشناسان عضو این شبکه ایران ایجاد شده است. در ادامه توضیحاتی در خصوص نسخه جدید داشبورد کارشناس ارائه شده است.

داشبورد کارشناس به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند کشاورزان خود را پیگیری، صفحه‌ شخصی خود را مدیریت و مهارت و حرفه خود را ثبت نماید.

پیشخوان

در بخش “کشاورزان من”، لیست کشاورزانی که کاربر ثبت کرده است وجود دارد و اطلاعات هر کشاورز قابل بررسی و مدیریت است و امکان اختصاصی کردن کشاورزان وجود دارد.

کشاورزان من

افزون براین، لیست بازدیدهای انجام شده توسط کارشناس و برنامه‌های کودی‌ که کارشناس برای کشاورز خود دریافت نموده قابل مشاهده است.

بازدیدهای من

در بخش “مدیریت صفحه شخصی”، امکان ویرایش صفحه شخصی و مدیریت محتوا وجود دارد. کارشناسان می‌توانند در این بخش محتوای مربوط به کالا و خدمات خود، مهارت و حرفه و مقالات را بارگذاری نمایند.

این داشبورد امکان معرفی مهارت، تخصص و توانایی‌های کارشناسان را برای متقاضیان خدمات فرام کرده است. کارشناسان می‌توانند با ارائه محتوای آموزشی و مهارتی، صفحه اختصاصی فعال و پویا را با حضور متقاضیان بیشتر تجربه کنند.

8
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه اگرویار

با عضویت در خبرنامه اگرویار، جدیدترین اخبار و رویدادها را دریافت کتید.