برگزاری سلسله رویدادهای اشتغال در بخش کشاورزی؛ رویا یا واقعیت؟!! دردانشگاه‌های کشور

رویداد اشتغال در بخش کشاورزی؛ رویا یا واقعیت؟!! با بررسی مسئله مهم اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی راهکارهای اجرایی و قابل تأمل در این حوزه ارائه می‌نماید.

معرفی پلتفرم جامع خدمات کشاورزی اگرویار بخش مهم این دورهمی می‌باشد که نتیجه سالیان سال تجربه و دانش تخصصی فعالان، کارشناسان و اساتید این حوزه است که با در اختیار قراردادن ابزارهای کاربردی امکان مهارت‌افزایی دانشجویان در فضای اجرایی و همینطور فرصت اشتغال برای فارغ‌التحصیلان این حوزه را فراهم نموده است.

افزون براین، پلتفرم اگرویار با نگاه گسترده به تمام بخش‌های حوزه کشاورزی ارزیابی مناسبی از جامعه کشاورزی ایران انجام داده است. دو جز مهم و تاثیرگذار این جامعه یعنی کشاورزان و کارشناسان کشاورزی با حضور در این فرآیند تجربه جدید و لذت بخشی از فعالیت در حوزه کشاورزی خواهند داشت.

توجه به کشاورزی اقتصادی، انجام فعالیت تخصصی براساس دانش روز دنیا، تولید ابزارهای کاربردی، مدیریت منابع طبیعی و انسانی و به دنبال آن تولید پایدار و کمک به امنیت غذایی از ویژگی‌های منحصر به فرد این سیستم است.

تیم اگرویار با در نظر گرفتن خلأها و چالش‌های این حوزه با هدف هم افزایی و رشد و توسعه جامعه کشاورزی مولد فرهنگ جدیدی است که  دورنمایی بی‌بدیل دارد. از این رو با آگاهی از این مسائل سلسله جلسات دورهمی با عنوان اشتغال در بخش کشاورزی؛ رویا یا واقعیت؟!! در دانشگاههای سراسر کشور برگزار می‌گردد.

برای میزبانی برگزاری این دورهمی در دانشگاه شما درخواستتان را ارسال نمایید.